no title 2

هذیان های شبانه من

بیگانه ها


شاید باور نکنی

ولی آدم هایی هایی هستند

که زندگیشان

بی کمترین رنج و پریشانی

می گذرد

خوب لباس می پوشند
خوب می خورند

خوب می خوابند

از زندگی خانوادگیشان راضی اند

البته بعضی وقت ها غمگین می شوند

ولی اثری بر زندگیشان نمی گذارد

همیشه حالشان خوب است

و مرگشان

مرگی است راحت در میانه ی خواب


شاید باور نکنی

ولی این جور آدم ها وجود دارند


ولی من از آنها نیستم


نه  من هرگز ار آنها نیستم

من حتی هیچ نزدیکی به نوع زندگی آنها ندارم

ولی آنها

آنجایند


و من اینجا.


چارلز بوکفسکی

 

My Flower



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت12:34توسط faeghe | |